Poszerz swoją wiedzę biorąc udział w stolikach!

Kliknij w nazwisko moderatora lub moderatorki i dowiedz się, o czym będzie dyskusja przy ich stoliku! Zapisy na konkretne tematy odbędą się przed konferencją - szczegóły prześlemy mailowo do osób posiadających bilety.

Iwona Borawska

Jak społeczność pomoże Ci zrekrutować najlepszych ludzi?

Dziś największym wyzwaniem jest pozyskanie wartościowych kandydatów. Co zrobić, gdy ogłoszenia nie działają? Jak przebić się do osób nie szukających pracy? Czy odpowiedzią na powyższe pytania może być budowanie własnej społeczności ekspertów?

Zapraszam Was do stolika, przy którym wprowadzimy nieco metodyk i narzędzi marketingowych do przestrzeni rekrutacyjnej i zastanowimy się wspólnie, kiedy warto budować społeczność i jakie są największe ryzyka – bo ta metoda nie jest bez wad.

Co wyniesiesz z mojego stolika?
✔ Podyskutujemy o tym kiedy warto pomyśleć o własnej społeczności
✔ Wylistujemy narzędzia, które pozwolą Ci na jej rozbudowę, utrzymanie zaangażowania i tworzenie strategii contentowej
✔ Poznasz sposoby jak konwertować ze społeczności
✔ A wszystko to z dawką wiedzy o wykorzystaniu lejka marketingowego, i jak można ją przekuć na budowanie społeczności

Ścieżka: Marketing rekrutacyjny
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorce

Łączę dwa światy – ludzi i procesów. Zawodowo bardzo wierzę w to, że rozwój organizacji to proces. Prywatnie pasjonują mnie ludzkie historie, ich plany na przyszłość i doświadczenia. Na takim gruncie założyłam HireWise, agencję HR, w której szerzymy wiedzę o HR i prowadzimy rekrutację do sprzedaży i marketingu. Na co dzień wspieram menedżerów w skutecznym zarządzaniu. Jestem mentorką, konsultantką, trenerką i inwestorką. Swoimi doświadczeniami dzielę się w podcaście Budowanie Skutecznych Zespołów.

Hanka Dziubińska

“Tu jest jakby inkluzywnie!” O komunikacji włączającej

“Szukamy silnego dyrektora, który pomoże nam odnieść sukces” – co jest nie tak z tym twierdzeniem? Czy nie mamy większych problemów, by ciągle łapać za słówka? I czy wykluczenie kobiet z języka jest naszą jedyną zbrodnią na inkluzywności komunikacyjnej (spoiler alert: osoby niebinarne, nieneurotypowe)? Porozmawiamy o tym, jak wprowadzać inkluzywność i w jakich obszarach warto się uwrażliwiać.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Wskazówki, które pomogą zadbać o inkluzywność Twojej komunikacji.
✔ Analizę SWOT komunikacji włączającej. 
✔ Szereg danych dotyczących języka włączającego - mocnych argumentów w dyskusjach z przełożonymi i współpracownikami.

Ścieżka: Komunikacja
Poziom stolika: Podstawowy

Co nas kręci, co nas zachwyca – jak nakręcić spot?

Chcesz stworzyć video zachęcające do rekrutacji w Twojej firmie? O czym pamiętać? Jak przygotować koncept? Skąd wziąć pomysł na scenariusz? Skąd go nie brać? Na czym zaoszczędzić? Na czym nigdy nie oszczędzać? I dlaczego nie każdy prezes wyjdzie dobrze przed kamerą oraz jak to obejść? Zapraszam na filmowe konsultacje (od strony scenariuszowo-organizacyjnej, a nie technicznej!) i wymianę doświadczeń. 
Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Listę DOS AND DON'TS HR_OLLYWOOD.
✔ Wiedzę o tym, jak robią to inni. 
✔ Rozpoznanie możliwości i plan działania. 

Ścieżka: Narzędzia EB
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorce

Z wykształcenia kulturoznawczyni (UW) i dziennikarka (UAM). Z zawodu copywriterka (copytaste.pl) i Head of Concept (Hicron; branża IT). Autorka „Sprawy Rusałki” (Audioteka.pl). Od ponad dekady związana z reklamą i komunikacją.

Kamila Głogowska

Przyjemności a obowiązki czyli (mikro)momenty przyjemności dla pracowników. Dlaczego warto i jak kreować?

W pracy spędzamy ponad 30 lat w całym swoim życiu. Każdy z nas chciałby aby ten czas był jak najbardziej przyjemny. Podczas wspólnej pracy zastanowimy się, jak zespoły HR mogą wpływać na to, aby doświadczenie w miejscu pracy było wspierające i angażujące dla pracownika, a jednocześnie przekładało się na efektywność organizacji. Wspólnie znajdziemy rozwiązania, aby połączyć 8 godzin codziennej pracy z przyjemnościami.

Z czym wyjdziesz ze stolika:
✔ porozmawiamy o tym, jak tworzyć balans pomiędzy przyjemnościami, a obowiązkami,
✔ oraz jakie są zależności pomiędzy przyjemnościami w pracy, a retencją i zaangażowaniem pracowników,
✔ stworzymy listę przykładów aktywności budujących przyjemności w pracy
✔ oraz zastanowimy się jak HR może mierzyć te przyjemności,
✔ opracujemy także argumenty, których trzeba użyć, aby nasza multigeneracyjna społeczność przyszła do biura.

Ścieżka: Employee Experience
Poziom stolika: Podstawowy

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: Pluxee

SMART Total Reward – czyli zwinnie zaplanuj politykę benefitową dla pracowników

Skuteczna polityka benefitowa to ta, w której uczestniczą pracownicy. Czy zapraszasz ich do rozmowy o oczekiwaniach? Czy sprawdzasz użyteczność wprowadzonych benefitów? Czy wiesz, jak komunikować benefity w oparciu o Total Rewards System? Wymieńmy się doświadczeniem jak robić to efektywnie.

Z czym wyjdziesz ze stolika:
✔ ankieta dotycząca użyteczności benefitów – czy Twoi pracownicy korzystają z dostępnych benefitów
✔ mapping rozwiązań benefitowych
✔ dowiesz się jak komunikować benefity w oparciu o Total Rewards System
✔ dowiesz się kiedy i jakie rozwiązanie oferować pracownikom oraz jak przekonać do nich zarząd

Ścieżka: Employee Experience
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: Pluxee

Informacje o moderatorce

Od 13 lat wspieram HRowo biznes, szczególnie poprzez bliską współpracę z Liderami oraz w obszarze L&D. Od prawie 2 lat pomagam odkrywać Talenty i przekuwać je w Mocne Strony. Pracując z liderami buduję społeczność, w której dzielimy się swoimi praktykami oraz współtworzymy rozwiązania, dzięki którym zarówno liderzy jak i pracownicy mogą efektywnie i komfortowo pracować.

Jestem fanką skutecznych rozwiązań w biznesie, dlatego w ostatnim czasie rozwijam umiejętności Action Learning oraz coachingowe. 

Prywatnie lubię aktywny wypoczynek: rower szosowy i salsę, ale również doceniam czas w ciszy, najchętniej w naturze.

Maja Gojtowska

Onboarding pracowników. Aby początek nie był
końcem.

1 na 3 pracowników odchodzi z pracy w ciągu pierwszych 6 miesięcy zatrudnienia. Co zrobić, aby pierwsze tygodnie w nowej pracy nie były jej końcem? Będziemy pracować na poziomie podstawowym, bo niestety w procesie onboardingu już w podstawach jest dużo braków. Przygotuję dla Ciebie matryce do późniejszej samodzielnej pracy. Będziemy też dyskutować i wymieniać się doświadczeniami.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Wiedzę jakie elementy muszą znaleźć się na każdym etapie onboardingu (nie tylko 1 dnia)
✔ Wskazówki w jaki sposób badać skuteczność wdrożenia(i dlaczego nie tylko ankietą
✔ Podpowiedzi, jak pracować z poszczególnymi aktorami procesu onboardingu - Hiring Managerem, Buddym, trenerami wewnętrznymi, dostawcami wewnętrznych rozwiązań.

Ścieżka: Ścieżka rozwoju pracownika
Poziom stolika: Podstawowy

Nie mam już siły! O czerpaniu motywacji w HR i EB

Brak budżetów, brak celów, brak partnerów do rozmów, brak zainteresowania menedżerów, brak ownershipu po stronie biznesu - powodów do zniechęcenia w codziennej pracy w HR i EB jest naprawdę dużo. Porozmawiajmy więc o tym, skąd czerpać motywację do działania.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku? 
✔ Przestrzeń do... wyrzucenia swoich frustracji związanych z codzienną pracą w HR i EB
✔ Listę źródeł (książki, blogi, newslettery, pracodawcy, osoby), które mogą być źródłem Twojej motywacji
✔ Doświadczenia innych osób, które mierzą się z tymi samymi wyzwaniami co Ty

Ścieżka: Praca w HR
Poziom stolika: Zaawansowany

Informacje o moderatorce

Wierzę, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Jestem autorką HR-owego bloga, dwóch książek, prowadzącą ponad setkę webinarów, szkoleń i warsztatów z obszaru relacji z kandydatami i pracownikami. Uwielbiam obserwować świat HR. Prywatnie żona, mama, fanka alpak, kawy i solonych chipsów.

Szymon Górnik

Niepewność, która ma znaczenie. Dlaczego MUSISZ zarządzać ryzykiem w projektach rekrutacyjnych?

Rekrutacja to klasyczny przykład projektu. Ma swój początek, powinien posiadać kamienie milowe oraz jasny i precyzyjny cel. To również oznacza, że mamy spory zestaw sprawdzonych narzędzi biznesowych, które ułatwiają zarządzanie takim projektem. Z moich obserwacji wynika, że umiejętne zarządzanie szansami i zagrożeniami projektu bezpośrednio przekłada się na jego rentowność. A to już chyba ciekawy obszar?



Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
przynajmniej 2 konkretne narzędzia ułatwiające zarządzanie ryzykiem,


✔ instrukcje zarządzania szansami i zagrożeniami krok po kroku,
✔ kilka przykładów tworzenia komunikatów projektowych


✔ matrycę wpływ/prawdopodobieństwo, która pomoże zaplanować działania

Ścieżka: Zarządzanie projektami
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorze

Przedsiębiorcą z doświadczeniem w zarządzaniu projektami oraz produktami. Kiedyś w IT wspierałem Agile w roli Scrum Mastera, ale tak mi się spodobało uczenie innych, że postanowiłem otworzyć firmę doradczo szkoleniową z charakterem. Budujemy społeczność praktyków jako Kopalnia Biznesu oraz eventów na żywo pod marką Między Projektami. Nic nie sprawia mi większej radość niż obserwowanie, jak inni stają się lepsi.

Anna Harężlak

Nic o Was bez Was - czyli o sztuce i sile komunikacji wewnętrznej

Komunikacja wewnętrzna to nie tylko życzenia na święta od prezesa. To potężne narzędzie doceniania, nawiązywania relacji, informowania o sprawach ważnych i przyjemnych ale także pozyskiwania informacji zwrotnej. Aby komunikacja wewnętrzna w firmie działała (niezależnie od tego czy to cały zespół, czy jedna osobą ją tworzy), to musi mieć jasno wytyczony kurs i cel działania. I nie wszystko, bo jeszcze sposób osiągania celu, zasoby, narzędzia i jakieś CTA - call to action - bo przecież działamy w oparciu o dialog. Dołącz do rozmowy o tym, jak sprawić by była ona na najwyższym poziomie!

Co wyniesiesz z mojego stolika?
✔ jasno sprecyzowane cele Twojej komunikacji
✔ przedyskutujemy Wasze sposoby i narzędzia na tworzenie angażującej komunikacji - czyli takiej którą się chce czytać, czy oglądać
✔ stworzymy listę pomysłów na działania komunikacyjne w Twojej firmie
✔ opracujemy pomysły na CTA - by angażowaniać pracowników oraz pomysły na docenianie - czyli “dolewanie czekolady do kubeczka” innych :)

Ścieżka: Komunikacja
Poziom stolika: Zaawansowany

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: Tutlo 

Informacje o moderatorce

Jestem ekspertką od komunikacji wewnętrznej, wykładowczynią na WSB, podcasterką i autorką książki “Zacznij nagrywać swój własny podcast”. Karierę zaczęłam od pracy w sprzedaży, potem poprawiałam doświadczenia klientów pracując w Customer Experience. Świetnie łączę perspektywę klientów z potrzebami pracowników. Szkolę i doradzam w zakresie diversity and inclusion, inkluzywnego języka i sieci pracowniczych. W wolnej chwili latam dronem i filmuję Warszawę z góry, biegam i duuużo piszę.

Mateusz Jabłonowski

Jak zabrać się za
employee advocacy? Tworzymy checklistę!

Czy jest jakieś “pudełkowe” rozwiązanie, pomagające wdrożyć w różnych organizacjach programy employee advocacy? Czy da się przygotować listę kroków i elementów, które - niezależnie od finalnego kształtu projektu, czy charakterystyki firmy - będą drogowskazem dla HRowców jak angażować pracowników w rolę ambasadorów marki? Sprawdźmy to! Zapraszam Was na dyskusję, której efektem będzie… wspólne stworzenie checklisty kroków i elementów niezbędnych do wykonania przy wdrażaniu i zarządzaniu programami employee advocacy.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ krok po kroku omówimy wdrażanie programów employee advocacy, na bazie naszych doświadczeń;
✔ porozmawiamy o tym jakie są wady i zalety różnych rozwiązań;
✔ poznasz narzędzia wspierające pracę ambasadorów;
✔ wypracujemy uniwersalną strategię i listę elementów programu ambasadorskiego.

Ścieżka: Employee Advocacy
Poziom stolika: Podstawowy

Rozwój HRowca - możliwe ścieżki. Role w organizacjach, agencjach i na freelance (z Nicole Tomanek)

Praca w HR niejedno ma oblicze. Jakie możliwe ścieżki rozwoju - w firmach, agencjach i w roli freenacerów - stoją przed HRowcami? Jakie kompetencje i największe wyzwania kryją się za każdą z nich? Czy na dzisiejszym rynku pracy wygrywa specjalizacja, czy wszechstronność? Pogadajmy!

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ poznasz możliwe ścieżki rozwoju w HR;
✔ dowiesz się więcej o rolach w zespołach HR - od EB, rekrutacji, po szkolenia i rozwój czy, HR business partnering;
✔ porozmawiamy o blaskach i cieniach wynikających z różnych modelów pracy: etatowej, agencyjnej, freelancerskiej;
✔ złapiesz szerszą perspektywę na możliwe ścieżki rozwoju.

Ścieżka: Rozwój w HR
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorze

Konsultant, trener, project manager, praktyk. Facet w HRowym świecie, który niezmiennie - od kilkunastu lat - kocham! Autor książki „Employer branding. Praktyczny podręcznik”. Wspieram i uczę o rozwiązaniach z obszaru employer brandingu, komunikacji wewnętrznej, diversity & inclusion, personal brandingu, employee advocacy - które działają, są praktyczne i innowacyjne. Dzielę się wiedzą na LinkedIn i Instagramie @ten_od_eb

Jarek Jarzębowski

Praktyczne wykorzystanie AI w HR

Sztuczna inteligencja i ChatGPT wyskakują Ci już z lodówki, a Ty dalej nie widzisz jak może wnosić większą wartość w Twojej pracy? Podczas dyskusji sprawdzimy gdzie i jak wykorzystywać AI, żeby pracować nawet 40% bardziej efektywnie, podejmować lepsze decyzje, pracować szybciej i sprawniej. Będziemy dzielić się naszym dotychczasowym praktycznym doświadczeniem we wdrażaniu AI w poszczególnych procesach HR, mówiąc zarówno o sukcesach, jak i porażkach.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
Dowiesz się, gdzie i jak zastosować AI w swojej pracy HR-owca.
✔ Nie będziemy mówić po raz kolejny o tym, że warto korzystać z AI, ale skupimy się na konkretnych wskazówkach, które pozwalają pracować nam samym szybciej i efektywniej.

Ścieżka: Analityka i AI
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorze

Pasjonuje mnie styk technologii, ludzi i biznesu. Pracuję w HR i z HR jako People&Culture Consultant i Trener, pomagam wdrażać i wykorzystywać technolgoię w pracy HR i w biznesie oraz wspieram efektywność biznesową działań. Jestem założycielem i twórcą podcastu HR espresso oraz współorganizatorem Konferencji Leniwce HR oraz Head of Business&Automation Community w eduweb/ahoy. Współprowadzę również podcast Let's Try AI, w którym dzielimy się naszymi przemyśleniami na temat AI w biznesie.

Michał Kasprzyk

Zacznij używać podcastów w HR i wzmocnij relacje z kandydatami

Podcastów w HR używa jeszcze relatywnie mało firm, a dają one olbrzymi potencjał do budowania relacji z kandydatami. Jak stworzyć podcast od zera i jakie cele może on realizować?

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Dowiesz się, jak zabrać się za tworzenie podcastu
✔ Porozmawiamy o różnych celach, które podcast może osiągnąć
✔ Dostaniesz pomysły na to, jak możesz wdrożyć podcasty w swojej organizacji

Ścieżka: Narzędzia EB
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorze

Producent podcastów, dla którego treść i jej marketing są kluczowe. Tworzył serie m. in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC. Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach (np. marketingowetipy.pl) oraz na LinkedInie.

Sylwia Kłyczek

Rekruterze dokąd zmierzasz, o świadomym budowaniu szacunku do zawodu

Wiesz, że w ostatnich badaniach zawód rekrutera był lokowany na ostatnich miejscach szacunku do zawodu? Dlaczego tak jest? Czym zasługujemy na takie traktowanie? Jak dbamy o szacunek do tego zawodu? Jak rozwijać swoje kompetencje w tym zawodzie, czy 2 lata pracy na stanowisku wystarczy, by określać się mianem eksperta i co to właściwie znaczy „być ekspertem w rekrutacji”? 

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Przedyskutujemy nasze doświadczenia w obszarze, jak ten zawód widziany jest z perspektywy biznesu, Kandydatów i samych rekruterów.
✔ Stworzymy katalog mocnych i słabych stron zawodu, wybierzemy te, na które mamy wpływ i którymi możemy się zająć.
✔ Spróbujemy przygotować "plan uważności" i wypracować rozwiązania, które pomogą innym pracować jakościowo, jednocześnie edukując każdego, kto się z rekruterem styka 
✔ Spróbujemy zdefiniować „eksperckość” rekrutera.

Ścieżka: Praca w HR
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Od 10 lat wraz z zespołem tworzę agencję headhunterską Smart Recruitment, która na stałe wpisała się w obszar rekrutacji managerów i ekspertów. Oprócz tego osobiście pracuję jako trener, coach i konsultant HR. Od ponad 14 lat edukuję środowiska HR w zakresie jakości pracy, dostarczania dopasowanych do potrzeb, rozwiązań, na jakie stać klientów. Jestem zwolenniczką ciągłego uczenia się i niezasypywania "krytycznego myślenia" w popiele.

Jacek Krajewski

Chatboty w HR - jak się do tego zabrać?

Daj się zabrać w podróż po chatbotach, które dzięki Generatywnej AI przeżywają swoje odrodzenie. Jako pionier wdrażania pierwszych w Polsce chatbotów rekrutacyjnych, chcę porozmawiać z Wami o Waszych potrzebach, doświadczeniach i tym jak najlepiej wdrażać te narzędzia, aby uniknąć pułapek i maksymalizować ich potencjał w dziale HR. Serdecznie Cię zapraszam!

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Porozmawiamy o tym kiedy i gdzie zastosowanie chatbotów w HR ma sens
✔ Przeanalizujemy metody unikania pułapek przy wdrażaniu i ograniczenia tej technologii
✔ Zdobędziesz wiedzę o narzędziach godnych uwagi, które są dostępne na rynku
✔ Usłyszysz anegdoty i ciekawostki związane z pierwszymi wdrożeniami chatbotów

Ścieżka: AI
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorze

Ponad 17 lat temu wkroczyłem do świata HR i nowych technologii. Odkrywam ten świat każdego dnia z dużą ciekawością. Szczególnie uważnie śledzę zmiany w obszarze zastosowań AI w HR. Wdrażałem chatboty rekrutacyjne w takich firmach jak: PKO BP, Aviva, Santander Bank, Budimex i Transcom. Rekrutowałem...trenerkę bota, o czym wspominała Natalia Hatalska w swojej książce. Obecnie w Elevato pomagam rekruterom wykorzystać w pełni potencjał ATS w pozyskiwaniu kandydatów. Jestem aktywny na LinkedIn, a dodatkowo prowadzę własny newsletter z wydarzeniami oraz inspiracjami branżowymi, który czyta ponad 1700 HR-owców w Polsce. Po godzinach amatorsko rzucam się w wir squasha, gdzie każdy mecz to nowa przygoda!

Milena Kulon

Kiedy ekscytacja opadnie. Jak utrzymać zaangażowanie w programie Employee Advocacy?

 Twój program Employee Advocacy już działa, ale zaczęło się robić jakoś cicho? Ambasadorzy publikują rzadziej, a ich zainteresowanie programem spada? A może chcesz uruchomić program Employee Advocacy ale obawiasz się, że entuzjazm zaangażowanych szybko opadnie? Jak utrzymać ogień w programie, aby początkowe zainteresowanie nie przygasło? Jak skutecznie motywować uczestników do utrzymania zaangażowania? A także, jak budować aktywną społeczność wokół programu? Porozmawiajmy o strategiach i działaniach, które pozwolą utrzymać Twój program Employee Advocacy na szczycie.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ porozmawiamy o tym jakie są przyczyny spadku zaangażowania i jak im zaradzić
✔ dowiesz się jak zaplanować strategię wdrożenia programu Employee Advocacy, żeby zarządzić tym ryzykiem już przed startem programu
✔ poznasz różne sposoby, które pozwolą utrzymać zaangażowanie w programie EA (m.in.: grywalizacja, animacja, analityka, social learning, wyzwania)
✔ weźmiesz udział w dyskusji której celem jest wypracowanie strategii w zależności od rodzaju programu, posiadanego budżetu i zasobów.

Ścieżka: Employee Advocacy
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Ukończyłam studia na kierunkach socjologia i filologia angielska, a także jestem absolwentką studiów podyplomowych "Skuteczny Employer Branding" na Akademii Leona Koźmińskiego. Od ponad 5 lat jestem związana z obszarami rekrutacji i Employer Brandingu. Swoje doświadczenie zdobywałam w firmach technologicznych, realizując projekty m.in. z zakresu event management, employee advocacy czy candidate experience. Pod koniec 2022 roku dołączyłam do Prowly, gdzie odpowiadam za tworzenie i realizację strategii EB.

Katarzyna Lampart

Myśl jak project manager! Jak prowadzić skuteczne projekty w HR?

Praca w employer brandingu to ciąg projektów, realizowanych często „na już” przy ograniczonym budżecie i oczekiwanym jak najlepszym zwrotem z inwestycji. Czy jednak wszystko, co nazywamy projektem, faktycznie nim jest? Co decyduje o tym, że jedne projekty nam się udają, a inne nie? Czy zawsze obieramy odpowiedni cel i mierniki? Zapraszam do rozmowy o tym, jak ogarnąć employer brandingowy chaos projektowy ;)

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Wymienimy się naszymi doświadczeniami z prowadzenia projektów EB
✔ Omówimy etapy zarządzania projektami oraz to, na co zwrócić uwagę na każdym etapie
✔ Porozmawiamy o tym, co stanowi największe wyzwania przy wdrażaniu projektów
✔ Wypracujemy wspólnie projektowe do’s and don’ts

Ścieżka: Zarządzanie projektami
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Jak budować mocną markę osobistą w HR?

Tworzenie marki osobistej to długa droga, na której napotykamy szereg przeciwności i wątpliwości. Jak zacząć budować markę osobistą świadomie i z odpowiednim planem? Myślisz o tym, by wyróżnić się w tłumie? Zapraszam do stołu! ;)

Podczas sesji porozmawiamy o tym:
✔ Jak wzmocnić i uwiarygodnić swoją własną markę?
✔ Jak odnaleźć unikalne wyróżniki naszej marki?
✔ Jak dobrać odpowiednie dla nas kanały komunikacji z naszą grupą odbiorców?
✔ Czym dzielić się ze światem i co zrobić, gdy dopada nas „kryzys twórczy”?

Ścieżka: Rozwój w HR
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Od 2012 roku przeszłam transformującą drogę od stażystki do osoby odpowiedzialnej za markę pracodawcy globalnie, tworząc skuteczne strategie i kampanie dla pracodawców w Polsce i na świecie w niemal każdej branży. Dziś szkolę, mentoruję, układam strategie, łącząc doświadczenie budowania marek pracodawców z wiedzą z zakresu zarządzania projektami, zarządzania zmianą, marketingu oraz psychologii. Dzielę się wiedzą w swoich mediach społecznościowych, magazynach i konferencjach branżowych oraz na platformie z wypasioną wiedzą: kursy.ebowca.com

Hubert Lisek

Jak skutecznie wybrać i wdrożyć nowe technologie w organizacji

Wybór i wdrożenie nowych technologii w organizacji to nie tylko kwestia techniczna, ale również proces zarządzania zmianą, wymagający odpowiedniego podejścia i planowania. Czy wiesz, jak ocenić potrzeby Twojej organizacji i dopasować do nich odpowiednie narzędzia? Jak przeprowadzić proces selekcji i oceny dostawców? Jak zaplanować i przeprowadzić skuteczne wdrożenie, które zostanie pozytywnie przyjęte przez pracowników? Wspólnie przeanalizujemy kluczowe etapy procesu wyboru i wdrożenia nowych technologii, zwracając szczególną uwagę na pułapki i wyzwania.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku:
✔ Checklista kluczowych pytań: wspólnie przygotujemy listę pytań, które należy zadać przed wyborem i wdrożeniem nowego narzędzia HR.
✔ Przewodnik po kryteriach wyboru: podzielimy się doświadczeniami o tym jak oceniać potencjalne narzędzia i dostawców pod kątem ich dopasowania do potrzeb Twojej organizacji.
✔ Kryteria sukcesu i monitoring postępów: dowiesz się, jak mierzyć sukces wdrożenia i jak dostosowywać proces do bieżących potrzeb i wyzwań.
✔ Strategie komunikacji z zarządem: porozmawiamy, jak skutecznie argumentować potrzebę inwestycji w nowe rozwiązania technologiczne

Ścieżka: Automatyzacje i technologie
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: Calamari

Informacje o moderatorze

Jestem co-founderem Calamari, obecnie mocno zaangażowanym w rozwój produktu oraz 30-osobowej organizacji. Absolwent Cybernetyki WAT z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży technologicznej. Od prawie 10 lat łączę świat IT ze światem HRu rozwijając Calamari.

Calamari to produkt SaaS, który wspiera firmy z ponad 100 krajów w zarządzaniu nieobecnościami, czasem pracy oraz dokumentacją pracowniczą.

Bartek Olejniczak

Czym jest job crafting i jak może odmienić Twoją organizację?

Zamiast wprowadzać nowe rozwiązania motywacyjne i zastanawiać się, jak zaangażować swoich pracowników, zespoły HR powinny nauczyć ich, jak mogą to robić samodzielnie. Job Crafting jest rozwiązaniem, które zdecydowanie może Ci w tym pomóc. Poznaj narzędzie wywodzące się z psychologii pozytywnej, którego skuteczność została potwierdzona licznymi badaniami naukowymi, a które potrafi odmienić codzienność Twoich pracowników.  

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ dowiesz się czym jest job crafting i jak wdrożyć go w Twojej organizacji,
✔ zrozumiesz, w jaki sposób wpływa na obniżenie ryzyka wypalenia zawodowego,
✔ poznasz sposoby na budowanie samoświadomości i poczucia wpływu wśród pracowników.

Ścieżka: Ścieżka rozwoju pracownika
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorze

Jako HR Business Partner i konsultant HR od ponad dekady uwalnia potencjał pracowników, a także wspiera sukces organizacji poprzez rozwój jej liderów. Jest praktykiem psychologii pozytywnej, zwinnego HR, facylitatorem Job Craftingu, a także konsultantem badania DISC D3. Tworzy podcasty "Zwinność osobista" i “Pozytywny miesiąc”, w których pomaga oswajać życiowe zmiany.

Marta Pawlak-Dobrzańska

KPI w rekrutacji online – jak je dobierać, aby miały sens?

Mierzyć w rekrutacji można bardzo dużo albo…nic. Równie często spotykam rekruterów zarówno z pierwszej, jaki drugiej grupy. Oba podejścia są błędne. Pierwsze to paraliż analityczny, drugie to niewykorzystana szansa. Dlatego porozmawiajmy o tym, jakich KILKU mierników potrzebujesz, aby móc ocenić efektywność rekrutacji w Twojej firmie, wiedzieć, w jakich obszarach wypadacie świetnie, a gdzie macie wąskie gardła i jak je usprawnić. Dowiesz się też wreszcie, czym naprawdę są KPI i kiedy są dobrze dobrane.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku? 
✔ Przedyskutujemy najczęściej dobierane KPI w rekrutacji (czyli dostaniesz inspiracje z innych firm!),
✔ Omówimy błędy, jakie się tutaj pojawiają i porozmawiamy o tym, jak ich unikać,
✔ Dzięki temu będziesz wiedzieć jakie KPI będą miały sens w Twojej firmie przy kolejnej rekrutacji online,
✔ Będziesz w stanie rzetelnie oceniać efekty prowadzonych rekrutacji.

Ścieżka: Analityka i AI
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Jak zmierzyć efektywność pracy hybrydowej?

Wg sławnego już badania Microsoft Work Trend Index 87% pracowników uważa, że pracownicy są bardziej efektywni w trakcie pracy zdalnej, jednocześnie podobnego zdania jest tylko…12% managerów. Jak jest naprawdę? Jak to ocenić? Na jakie dane spojrzeć, jakie dane zebrać, a jakie już prawdopodobnie znajdują się w Twojej firmie? Temat jest złożony, ale możemy do niego podejść analitycznie, po to, aby rozmowę o tym, jaki model pracy ma sens w Twojej firmie sprowadzić do rozmowy o danych i o faktach, zamiast poprzestawać na przekonaniach opartych o przeczucia i prywatne doświadczenia.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku? 
✔ Porozmawiamy o tym, na jakie dane warto spojrzeć, aby określić, czy praca hybrydowa ma sens,
✔ Omówimy wyzwania, jakie można tutaj napotkać i jak je przezwyciężyć,
✔ Poznasz kroki, jakie warto podjąć, aby zmierzyć czy pracownicy są efektywni, pracując hybrydowo, zdalnie lub w zespołach rozproszonych,
✔ Dowiesz się jak mierzyć obszar postrzegany jako „trudno mierzalny”.

Ścieżka: Analityka i AI
Poziom stolika: Zaawansowany

Informacje o moderatorce

Pracuję jako People Analytics Expert w Great Digital i chciałabym, aby HR-owcy wiedzieli jak z sensem analizować dane. Dlatego uczę ich tego podczas kursu online, na szkoleniach zamkniętych na żywo oraz popularyzuję podejmowanie decyzji w oparciu o dane w wychodzącym co piątek newsletterze HR Insight. Możesz dołączyć do grona jego prawie 3000 subskrybentów.

Patycja Rzyska

Jak automatyzacje zmieniają procesy HR?

Czy automatyzacje wspierają Candidate Experience? A może sprawiają, że procesy rekrutacyjne stają się „odczłowieczone”? Jakie szanse nam dają? A jakie tworzą zagrożenia? Jak wykorzystać w swojej pracy ChatGPT i inne dostępne na rynku narzędzia?

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku:
✔ określisz etapy swojego procesu rekrutacyjnego, które można/warto zautomatyzować
✔ poznasz narzędzia, które w łatwy sposób automatyzują powtarzalne i monotonne czynności
✔ trend no code - przekonasz się, że do automatyzacji procesów HR nie potrzeba zespołu programistów

Ścieżka: Automatyzacje i technologie
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: eRecruiter

Informacje o moderatorce

Swoją pracę z HR zaczynałam jako Rekruter, co pozwoliło mi poznać od fundamentów specyfikę pracy w działach HR. Od ponad 10 lat szukam rozwiązań skrojonych pod potrzeby Rekruterów. Poza pracą z Klientami, koordynuję projekt „Strona Kariery” oraz lubię bawić się nowymi technologiami i być up to date. Prywatnie można mnie spotkać na sali fitness lub na długim spacerze na łonie natury.

Tomasz Sąsiadek

Jak wykorzystać technologię w procesach rozwojowych i mentoringowych?

W dobie dynamicznego postępu technologicznego coraz więcej organizacji staje przed wyzwaniem harmonijnego połączenia technologii z podejściem Human-to-Human (H2H). Przyjrzyjmy się wspólnie procesom rozwojowym, w tym procesom mentoringowym, w dobie dynamicznego postępu technologicznego. Czy możliwe jest utrzymanie równowagi pomiędzy narzędziami technologicznymi a ludzkim aspektem rozwoju? Jak zwinnie podejść do mentoringu i najlepiej wykorzystać technologię w procesach rozwojowych, aby wspierała rozwój człowieka, jednocześnie nie stanowiła dla niego utrudnienia i nie obciążała go?

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Zrozumienie roli technologii w procesach rozwojowych.
✔ Rynkowy przegląd i przykłady najlepszych praktyk.
✔ Konkretne pomysły na praktyczne wykorzystanie technologii w Twojej pracy i inspiracje, jak wykorzystać technologię we własnych procesach rozwojowych.

Ścieżka: Ścieżka rozwoju pracownika
Poziom stolika: Podstawowy

*Stolik organizowany przez Partnera Wydarzenia: Mentiway

Informacje o moderatorze

Od ponad 16 lat współpracuję z biznesem, dużymi i średnimi organizacjami w Polsce i za granicą. Moje dotychczasowe doświadczenie budowałem przede wszystkim w obszarze digital marketingu i reklamy online. Jako manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zróżnicowanymi i rozproszonymi zespołami, na co dzień obserwowałem wyzwania współczesnego rynku pracy, związane m.in. ze zwiększoną rotacją pracowników, pracą transakcyjną, zaburzonymi i często zanikającymi relacjami interpersonalnymi. Chcąc zaradzić tym problemom postanowiłem stworzyć Mentiway - narzędzie, które umożliwia pełną realizację programów mentoringowych w każdej organizacji.

Mentiway to kompleksowe rozwiązanie, które dzięki gotowym do wdrożenia, mierzalnym programom mentoringowym, wspiera organizacje w rozwoju pracowników, budowaniu relacji w zespołach, zmniejszaniu rotacji i rozwiązywaniu problemów z brakami kadrowymi.

Dominika Sawa

You can't yoga your way out of burnout. Jakie HRowe praktyki faktycznie wpływają na dobrostan w pracy?

W ostatnich latach słowo 'wypalenie' zostało odmienione przez wszystkie przypadki, a pracodawcy rywalizują o kandydatów, oferując coraz to atrakcyjniejsze pakiety wellbeingowe. Szacuje się, że na rynku europejskim różne inicjatywy 'pomagania' pracownikom przejawia ponad 60% firm. Brzmi obiecująco? Niestety, zaskoczę was... Z ankiet przeprowadzonych przez Ośrodek Badań nad Dobrostanem na Uniwersytecie w Oksfordzie wynika, że karnet na jogę i warsztaty z oddychania mają się nijak do poprawy dobrostanu pracowników. Jakie zatem HRowe praktyki sprawiają, że pracownicy pozostaną zapaleni, a nie wypaleni?

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Omówimy różne rodzaje wypalenia i jak je odróżnić od bore-outu i brown-outu.
✔ Poznamy MBI: Maslach Burnout Inventory: pierwsze naukowe narzędzie, które mierzy burnout i jego rodzaje.
✔ W bezpiecznej atmosferze podzielimy się naszymi doświadczeniami związanymi z wypaleniem.
✔ Porozmawiamy o tym, gdzie zaczyna i kończy się odpowiedzialność pracodawcy i pracownika w kontekście bezpieczeństwa psychologicznego.
✔ Opiszemy sposoby rozpoznawania objawów wypalenia u siebie, współpracowników lub kierownictwa oraz strategie reakcji na nie.
✔ Na zakończenie, stworzymy listę praktyk HRowych, które faktycznie dbają o dobrostan w miejscu pracy.

Ścieżka: Autentyczność w biznesie
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Uwielbiam koty, podróżowanie z plecakiem oraz koncepcję zarządzania w duchu turkusowym. Z siedzibą w Amsterdamie, przez ostatnie 14 lat poruszam się w międzynarodowym świecie rekrutacji, HR, Employer Brandingu i coachingu kariery. W 2018 roku współzałożyłam Van Storm, agencję rekrutacyjną działającą w oparciu o zasady holakracji: przekładamy jakość nad ilość, a targety zastapilismy współpracą i zaufaniem. Moją misją jest budowanie miejsc pracy, gdzie traktujemy się nawzajem jak dorośli.

Daria Siwka

Do czego codziennie zatrudniamy naszego pracodawcę? ‘Jobs to be Done’ w EB

Na co dzień projektujesz działania HR&EB, ale czy wiesz na jakie potrzeby odbiorców chcesz odpowiedzieć? Jakie problemy rozwiązujesz? Co im ułatwiasz? Zapraszam Cię do stolika, przy którym porozmawiamy o potrzebach grup docelowych, z dość nowej na naszym rynku EB perspektywy. Wspólnie zastanowimy się nad tym, jakie ‘zadania do wykonania’ mają nasi kandydaci/pracownicy i do czego ‘zatrudniają’ swojego pracodawcę.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Poznasz koncepcję JTBD jako alternatywę dla narzędzia ‘person’.
✔ Zrozumiesz różnicę między ‘aktywnościami’ a ‘zadaniami do wykonania’, dla których każdy z nas ‘zatrudnia’ produkty i usługi wokół siebie.
✔ Nauczysz się identyfikować potrzeby grup docelowych i wykorzystywać tę wiedzę w projektowaniu działań HR & EB.

Ścieżka: Praca w HR
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Macie opracowane wartości organizacji. Co dalej?

Zapraszam Cię do zanurkowania ‘pod powierzchnię’ kultury organizacyjnej Twojej firmy. Wspólnie wypracujemy sposób na to, by ściągnąć Wartości z poziomu idei na poziom rzeczywistości, tj. reguł systemowych, pożądanych postaw oraz codziennych działań organizacji.

Co wyniesiesz z udziału w pracach przy moim stoliku?
✔ Wypracujesz praktyczne wskazówki do zaplanowania i wdrożenia pożądanej zmiany w obszarze kultury organizacji w oparciu o istniejące w Twojej firmie Wartości (m.in. zaangażowanie liderów & pracowników, język wartości, wartości a EVP).
✔ Nauczysz się stosować Model Zarządzania Zmianą (McKinsey) na ścieżkach Candidate & Employee Experience w oparciu o Wartości Twojej organizacji.

Ścieżka: Autentyczność w biznesie
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Jestem Przewodniczką po szlakach EB. Wszystko, o czym mówię sprawdzam w działaniu. Od 13 lat, jako bardzoHR, towarzyszę pracodawcom (już +100 firm w portfolio!) w odkrywaniu Kultury i Wartości organizacji oraz w projektowaniu strategii EB (od badań marki aż po Tone of Voice).

Karolina Sokołowska

W zgodzie z sobą i z wartościami, czyli jak?

Ile razy zdarzało Ci się zagryzać zęby i pracować, mimo że w środku coś się gotowało, bo naruszone zostały Twoje granice? Czy zawsze umiesz stanowczo, lecz w sposób pełen szacunku (asertywnie) mówić o swoich potrzebach, oczekiwaniach i rozczarowaniach? Podyskutujemy o tym, jak można w życiu zawodowym realizować swoje wartości i jak wykorzystać do tego Inteligencję Emocjonalną.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ porozmawiamy na temat funkcji emocji w naszym życiu, szczególnie w odniesieniu do indywidualnych wartości
✔ podzielę się z Wami czym jest Inteligencja Emocjonalna i dlaczego to właśnie ona pomaga nam żyć w zgodzie z sobą
✔ porozmawiamy o trudnych sytuacjach i zachowaniach, które przejawiają inteligencję emocjonalną
✔ zastanowimy się jak pozwalać sobie częściej być sobą

Ścieżka: Autentyczność w biznesie
Poziom stolika: Podstawowy

OKR - mierz nie tylko cel końcowy, ale też kroki milowe na drodze

Gdy wprowadzamy dużą zmianę, rezultaty pojawiają się po wielu miesiącach. Chcesz kontrolować, czy zmiana idzie w dobrym kierunku, ale Twój główny miernik ani drgnie? Warto wybrać dodatkowe mierniki, które dadzą Ci szybki feedback! Warto monitorować również, czy zmiana nie ma negatywnych efektów ubocznych.
Tak właśnie działają OKRy :) Podyskutujemy o tym, jak dobierać odpowiednie mierniki i łączyć je w zestawy, by mieć pewność że idziemy w dobrą stronę.

Co wyniesiesz z udziału w pracach przy moim stoliku?
✔ Dowiesz się, jakie mierniki wykorzystują inni specjaliści, w różnych sytuacjach
✔ Przećwiczysz umiejętność definiowania OKRów i dobierania odpowiednich mierników tak, by mierzyć nie tylko cel, ale też kroki milowe na drodze
✔ Poznasz przykłady sytuacji, w których dobrze dobrane mierniki wspierały zespół, wdrażający zmianę.

Ścieżka: Analityka
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Jestem Diagnostką Inteligencji Emocjonalnej, Trenerką i Konsultantką z zakresu Rekrutacji, Konsultantką HR. Uwielbiam korzystać z dorobku Management 3.0 i wierzę, że rola HR Business Partnera i Scrum Mastera, to tak na prawdę ta sama rola, ale w innych okolicznościach. W mojej pracy interesuje mnie to, że mogę pomóc ludziom lepiej się dogadywać i skuteczniej działać.

Marcin Sokołowski

Employee Advocacy – jak określać cele programu i je mierzyć?

Programy ambasadorskie stają się coraz bardziej popularne na polskim rynku. Nikt nie ma wątpliwości co do tego, że pracownicy są najlepszymi ambasadorami firmy, a ich działania budują marki osobiste, a jednocześnie wizerunek pracodawcy. Wyzwaniem może być jednak raportowanie wyników programu Employee Advocacy biznesowi. W takich rozmowach sama wzmianka o budowaniu świadomości i zasięgach nie wystarcza. Liczą się realne wyniki oraz ich przełożenie na cele strategiczne firmy. W Sharebee zajmujemy się programami naszych klientów od 6 lat i wiemy, jakie działania przynoszą realne korzyści - dołączcie do mojego stolika, gdzie wspólnie wypracujemy wskazówki dotyczące skutecznego raportowania.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Poznasz sprawdzone sposoby na określanie KPI na start programu, oparte na realnych programach ambasadorskich – tych na 20, ale też i na 500 osób,
✔ Wypracujemy sposoby na raportowania wyników – co, jak i gdzie mierzyć,
✔ Wspólnie opracujemy argumenty do wykorzystania podczas rozmów z zarządem.

Ścieżka: Employee Advocacy
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: Sharebee

Informacje o moderatorze

Marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem w firmach z branży technologicznej. Obecnie CEO w Sharebee, pierwszej na polskim rynku platformie, która ułatwia zarządzanie programami Employee Advocacy. Kieruje zespołem, który od 6 lat wspiera programy ambasadorskie realizowane zarówno na rynkach krajowych, jak i międzynarodowych, dbając o jakość contentu, zaangażowanie i obecność pracowników w mediach społecznościowych.

Z Sharebee korzystają firmy z wielu branż (Allegro, BGK, BOSCH, Capgemini, Mastercard, mBank, Pekao S.A., PMI), co pozwala na przekrojowe zbieranie doświadczeń klientów oraz ciągłe ulepszanie procesów. 

Patrycja Stachowiak

Mapowanie potrzeb pracowników - jak zadbać o tych, którzy są z nami?

Podczas tej dyskusji pochylimy się nad tematem doświadczenia pracowników i tego, w jaki sposób możemy zadbać o tych, którzy są z nami. W wielu firmach często mówimy o kandydatach, czy talentach, albo o wielkich wydarzeniach, ale to "zwykli" pracowniczy stanowią trzon każdej organizacji. Każdy z nich ma swoje potrzeby, a zadowoleni i zaangażowani będą wnosili większą wartość. Podczas pracy przy tym stoliku wspólnie wygenerujemy listę różnych potrzeb, które miewają pracowniczy oraz działań, które możemy podjąć w trosce o ich doświadczenie - zarówno dysponując dużym budżetem, jak i nie mając go prawie wcale. Będziemy rozmawiać o tym, co w naszych organizacjach działało, ale również o rzeczach, które nie przyniosły odpowiedniego zwrotu z inwestycji (czasu lub zaangażowania HR).

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
będziesz wiedzieć, jak badać potrzeby pracowników,
będziesz wiedzieć, jak zadbać o pracowników,
poznasz różne perspektywy na doświadczenie pracownika,
będziesz mieć listę różnych działań, do wdrożenia od następnego dnia,
zrozumiesz, jakie działania mogą nie przynieść oczekiwanego rezultatu.

Ścieżka: Employee Experience
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: Lunching

Informacje o moderatorce

Prowadzę serię webinarów “HR od kuchni”, gdzie zapraszam ekspertów z różnych dziedzin, aby wspólnie zgłębiać aktualne trendy, wyzwania i najlepsze praktyki w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Od ponad 6 lat zajmuję się tworzeniem treści m.in. z zakresu wellbeingu i motywacji. Swoją wiedzę i zainteresowania rozwijam w ramach studiów psychologicznych, gdzie skupiam się przede wszystkim na tematyce różnic indywidualnych oraz wpływu zjawisk psychicznych na ogólny stan zdrowia. Zawodowo jestem związana z Lunching.pl gdzie odpowiadam za obszar content marketingu, opracowując treści na temat oferty benefitowej, systemów motywacyjnych oraz wyzwań związanych z organizacją jedzenia.

Joanka Stefaniak

Kampania marketingu rekrutacyjnego - jak ustawić ją krok po kroku

Którą platformę reklamową wybrać, by otrzymać jak najwięcej jakościowych CV kandydatów? Jakie ograniczenia czekają nas na Facebooku? Dlaczego warto promować posty pracowników na LinkedIn, jaki rodzaj kampanii wybrać w Google Ads? Wspólnie zaplanujemy kampanię od A do Z biorąc pod uwagę wszystkie ograniczenia, możliwości platform i dobre praktyki.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
najważniejsze informacje o różnicach między platformami reklamowymi (Meta, LinkedIn, Google)
wiedzę o tym, jak ustawiać grupy docelowe
dobre praktyki w obszarach przygotowywania kreacji reklamowych
checklistę wszystkich kroków, które musisz wykonać, by włączyć skuteczną kampanię reklamową

Ścieżka: Marketing rekrutacyjny
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorce

Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęłam 11 lat temu. Jestem ekspertką w obszarze social media i performance marketingu. Łączę pasję uczenia innych z codzienną, zawodową praktyką. Tylko w 2023 roku z reklam w systemie Meta wygenerowałam dla moich klientów sprzedaż o wartości 3 583 000 zł (brutto). Współpracuję z uczelniami Merito oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, gdzie regularnie wykładam przedmioty związane z marketingiem online. Od kilku lat tworzę autorskie szkolenia. Co czwartek wysyłam marketingowy newsletter i regularnie prowadzę konto na Instagramie. Uczę o marketingu tak, jak lubię, czyli na konkretnych przykładach i reklamach, które każdy zna.

Nicole Tomanek

Od followersów do klientów. Czyli jak influencer marketing wspiera rekrutację i sprzedaż w branży HR?

Celem dyskusji jest omówienie potencjału influencer marketingu w zakresie napędzania sprzedaży, budowania wizerunku pracodawcy i zwiększania rozpoznawalności marki. W oparciu o własne doświadczenia z wdrożeniem i rozwojem programu ambasadorskiego zrzeszającego influencerów w organizacji AskHenry, przedstawię metody weryfikacji opłacalności tego typu działań, a także inne korzyści, jakie płyną z nawiązywania relacji z branżowymi influencerami. Pytanie czy chcesz zeby tutaj to luzniej tez brzmialo? na zasadzie "slyszales kiedys o influencer marketingu? pewnie nie kojarzy ci sie z hr? nic bardziej mylnego!"

Co wyniesiesz z mojego stolika:
Dowiesz się, jak influencer marketing może pomóc Ci zwiększyć sprzedaż produktów lub usług
✔ Poznasz skuteczne strategie pozyskiwania i współpracy z influencerami, które mogą przełożyć się na realne wyniki biznesowe.
✔ Nauczysz się, jak wybrać odpowiednich influencerów do współpracy, aby dotrzeć do Twoich docelowych klientów i zwiększyć świadomość istnienia marki w interesującej Cię grupie odbiorców.
✔ Dowiesz się, jak influencer marketing może pomóc Ci zbudować pozytywny wizerunek Twojej marki jako pracodawcy.
✔ Nauczysz się, jak mierzyć efektywność działań influencer marketingowych.
✔ Poznasz metody weryfikacji opłacalności influencer marketingu.
✔ Dowiesz się o nieoczywistych korzyściach, jakie płyną z nawiązywania relacji z branżowymi influencerami.

Ścieżka: Narzędzia EB
Poziom stolika: Podstawowy

Rozwój HRowca - możliwe ścieżki. Role w organizacjach, agencjach i na freelance (z Mateusz Jabłonowski)

Praca w HR niejedno ma oblicze. Jakie możliwe ścieżki rozwoju - w firmach, agencjach i w roli freenacerów - stoją przed HRowcami? Jakie kompetencje i największe wyzwania kryją się za każdą z nich? Czy na dzisiejszym rynku pracy wygrywa specjalizacja, czy wszechstronność? Pogadajmy!

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ poznasz możliwe ścieżki rozwoju w HR;
✔ dowiesz się więcej o rolach w zespołach HR - od EB, rekrutacji, po szkolenia i rozwój czy, HR business partnering;
✔ porozmawiamy o blaskach i cieniach wynikających z różnych modelów pracy: etatowej, agencyjnej, freelancerskiej;
✔ złapiesz szerszą perspektywę na możliwe ścieżki rozwoju.

Ścieżka: Rozwój w HR
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorce

W 2021 roku założyłam bloga HRismatic i... świat HR-u wybuchnął. Na jego łamach jako pierwsza zaczęłam poruszać nietykalne HR-owe tematy, które przez swoją bezkompromisowość przyciągnęły uwagę nie tylko HR-owców. Kilka lat później, w 2024 roku na portalu LinkedIn obserwuje mnie już ponad 25 000 osób. Uczestniczę w konferencjach HR-owych jako prelegentka, moderatorka i członkini rady programowej. Na moje nazwisko możesz natknąć się także w raportach branżowych i wywiadach. Obecnie zawodowo związana jestem z AskHenry w roli Head of People & Culture.

Kasia Ubysz

Kanały dotarcia do kandydatów - jak je wybrać, testować i wdrożyć do procesu rekrutacyjnego?

Czujesz, że Twój arsenał kanałów rekrutacyjnych powoli się wyczerpuje? A może chcesz go dopiero poszerzyć? Dołącz do stolika, podczas którego zmapujemy wszystkie kanały rekrutacyjne, wymienimy się naszymi doświadczeniami odnośnie działań na nich, a następnie podsunę Wam pomysł na to jak je testować w Waszych organizacjach. Podyskutujemy też o tym jak mierzyć ich skuteczność. To jak, widzimy się przy stoliku?

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ garść inspiracji co do kanałów, które warto przetestować
✔ wiedzę co sprawdza się u innych, a co nie
✔ sprawdzony framework testowania kanałów
✔ sposoby na mierzenie ich skuteczności

Ścieżka: Marketing rekrutacyjny
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Jak sprawniej tworzyć teksty przy użyciu ChatGPT?

Jedną z umiejętności, które mogą znacząco poprawić jakość pracy w dziale HR, jest copywriting – czyli tworzenie krótkich, użytecznych treści, odpowiadających na potrzeby odbiorcy. Codziennie tworzysz dziesiątki takich materiałów: zaczepki na LinkedInie, e-maile do kandydatów, posty na mediach społecznościowych, komunikaty wewnętrzne do pracowników i wiele więcej. Porozmawiajmy o tym, jak usprawnić nasze teksty dzięki AI, a w szczególności dzięki ChatGPT.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Przedyskutujemy nasze problemy związane z pisaniem treści
✔ Wylistujemy teksty, które chcemy usprawnić dzięki AI
✔ Porozmawiamy o tym jak ChatGPT może nam z nimi pomóc
✔ Skonstruujemy prompty, które pomogą nam lepiej pisać

Ścieżka: AI
Poziom stolika: Podstawowy

Informacje o moderatorce

Jestem 1/3 zespołu Leniwce HR 🦥 Na co dzień wspieram Calamari jako Product Marketing Managerka, szlifując komunikację produktu, który ułatwia procesy HR. Po godzinach wplatam marketing w świat rekrutacji, konsultując firmy i specjalistów HR, organizując warsztaty i dzieląc się wiedzą na Linkedinie i w newsletterze kasiaubysz.substack.com. Poza tym zastanawiam się jak robić to wszystko będąc jak najwięcej czasu w lesie z moją czterolatką 🌳🌲 

Hubert Wasielewski

Komunikacja z kandydatami. Czy feedback o odrzuceniu z procesu może budować dobry wizerunek firmy?

Co składa się na komunikację z kandydatem? Czy komunikacja podczas procesu rekrutacyjnego ma wpływ na wizerunek firmy? Jak dawać feedback każdemu kandydatowi i nie zwariować? Omówimy, z pozoru prosty element rekrutacji (przecież każdy się komunikuje), który w praktyce, wciąż stwarza sporo problemów.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku:

✔ omówimy wyzwania dotyczące komunikacji, z jakimi się mierzycie, a także te, które zadeklarowali kandydaci w Raporcie Candidate Experince
✔ wybierzemy najskuteczniejsze sposoby komunikacji dla poszczególnych branż (maile, sms, inne) oraz zaprojektujemy dopasowane i skuteczne komunikaty
✔ na podstawie doświadczeń grupy zbierzemy narzędzia usprawniające komunikację i odciążające rekruterów
✔ omówimy możliwości automatyzacji komunikacji, przy jednoczesnym zachowaniu spersonalizowanych komunikatów
✔ wymienimy się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi komunikacji z kandydatami

Ścieżka: Komunikacja
Poziom stolika: Podstawowy

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: eRecruiter

Informacje o moderatorze

Od blisko dekady jestem częścią rekrutacyjnego świata. Wyspecjalizowałem się w budowaniu pozytywnego wizerunku marki pracodawcy i komunikacji na linii kandydat - rekruter. Dziś wykorzystuję swoje doświadczenie i wspieram organizacje w automatyzacji procesów rekrutacyjnych, pozyskiwaniu aplikacji, talentów i kooperacji z biznesem.

Antoni Wędzikowski

Jak zmapować nieefektywny proces w swoim zespole, na przykładzie automatyzacji obiegu dokumentów (case study)

Ciągłe zmiany w dokumentach, utrudniona praca z obiegiem umów i aneksów z pracownikami zdalnymi, presja związana ze zwiększeniem efektywności HR, a do tego okrojony budżet. Znasz to? Nie martw się – chętnie pomogę! Wspólnie zastanowimy się, jak Ty możesz przyczynić się do optymalizacji procesów HR w swojej firmie. Przygotuj się na konkretną dawkę wiedzy z zakresu automatyzacji pracy z dokumentami i zdalnego onboardingu. Nasze doświadczenie przedstawimy w oparciu o case study firmy Benefit Systems, która zautomatyzowała swój workflow i korzysta z automatycznego sekwencjonowania dokumentów.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku:

✔ Prozmawiamy o tym, jak zmapować nieefektywne procesy firmowe.
✔ Podzielimy się wskazówkami, jak odciążyć Twój zespół od powtarzalnej, manualnej pracy z masą dokumentów.
✔ Dowiesz się, jak możesz połączyć pracę systemów HR-owych, na których obecnie pracuje Twój zespół, i zobaczysz przykładowy workflow firmy enterprise, która oszczędza czas dzięki automatycznemu sekwencjonowaniu dokumentów.
✔ Otrzymasz przykładowy zwrot wartości z automatyzacji procesu oszacowany w oparciu o case jednego z naszych klientów.
✔ Otrzymasz checklistę przydatną podczas wdrażania narzędzia do obiegu dokumentów w firmie lub integrowania go z innymi narzędziami.

Ścieżka: Automatyzacje i technologie
Poziom stolika: Podstawowy

*Stolik prowadzony przez Partnera Wydarzenia: Pergamin

Informacje o moderatorze

Pełnię rolę Chief Revenue Officer i co-foundera Pergaminu, platformy, która obsługuje cały cykl życia umów i innych dokumentów oraz minimalizuje zaangażowanie pracowników wkładane w każdy etap pracy z umową. Jestem przedsiębiorcą i prawnikiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy w przestrzeni cyfrowej. Byłem prelegentem wielu konferencji o tematyce związanej z legaltech, nowymi technologiami i HR-em.

Sylwia Zabielska

Pitchuj HRowe pomysły niczym właściciel start-upu, szukający inwestora

Świetny pomysł to dużo za mało. Trzeba jeszcze umieć go świetnie zaprezentować, żeby dostać budżet i wsparcie przy jego realizacji. Zbyt często HRowcy wymyślają inicjatywy, tylko po to, żeby zostały one odrzucone przez decydentów, którzy zdają się nie rozumieć prawdziwej wartości tych pomysłów. Dlaczego tak się dzieje i co można z tym zrobić? Inspirując się światem start-upów, możemy pozyskać cenne narzędzia do skutecznego pitchowania naszych inicjatyw wewnątrz organizacji.

Co wyniesiesz z udziału w moim stoliku?
✔ Jak stworzyć zwięzłą, interesującą i wiarygodną opowieść o Twoim pomyśle, tak aby managerowie chcieli w niego zainwestować czas i pieniądze?
✔ Co jest istotne przy pitchowaniu HRowych pomysłów?
✔ Z kim i kiedy o nich rozmawiać?
✔ Co zrobić, kiedy pomysł został już raz odrzucony?
✔ Jakie błędy najczęściej popełniają HRowcy, pitchujac swoje pomysły i jak ich uniknąć?

Ścieżka: Rozwój w HR
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Wspieram ekspertów w zajmowaniu miejsca przy stole Zarządu i budowaniu silnej pozycji w organizacji i wśród klientów. Moje specjalności to problem-solving, komunikacja biznesowa i interpersonalna, leadership, zarządzanie zmianą postaw pracowników oraz komunikacja z zarządem. Posiadam unikatowe doświadczenie w pracy z C-suite – przez 7 lat w McKinsey and Company brałam udział w projektach dla międzynarodowych graczy gdzie głównymi stakeholderami byli CEO, zarządy i ich pierwsza linia raportowania. Zajmowałam się głównie obszarami Marketingu i Sprzedaży oraz People&Culture.

Agata Zdybicka

Jak sprawnie współpracować z agencją zewnętrzną?

Nie wszystko da się zrobić wewnętrznymi siłami, dlatego w wielu działach HR poszukujemy wsparcia agencji zewnętrznych - rekrutacyjnych, marketingowych, szkoleniowych, czy agencji pracy. Ta współpraca nie zawsze usłana jest różami i niekoniecznie układa się idealnie, dlatego warto wiedzieć, jak podejść do tej relacji sprytnie, aby osiągnąć możliwie najlepsze rezultaty biznesowe. W ramach tej dyskusji porozmawiamy o naszych doświadczeniach we współpracy z zewnętrznymi firmami - czego możemy i powinniśmy oczekiwać, jak się zachować, kiedy coś nie idzie po naszej myśli i na co zwrócić uwagę.

Co wyniesiesz z udziału w naszym stoliku?
✔ Poznasz doświadczenia innych HR-owców,
✔ Zrozumiesz punkt widzenia obu stron,
✔ Będziesz wiedzieć, jak możesz zachować się w różnych sytuacjach, które mogą spotkać Cię podczas współpracy.

Ścieżka: Zarządzanie projektami
Poziom stolika: Średnio zaawansowany

Informacje o moderatorce

Od 18 lat związana z branżą HR w obszarze pracy tymczasowej i outsourcingu. Odpowiedzialna za obszar rozwoju rynków (Polska, Czechy, Słowacja, Niemcy, Węgry, Belgia, Holandia, Francja) oraz sprzedaży w największych polskich agencjach zatrudnienia oraz współzałożycielka Grupy MOJO.

Nie czekaj jak leniwiec na gałęzi!

Mamy ostatnie bilety, więc pośpiesz się i złap swój już dzisiaj.